ویترین تراکتور یه قهرمانی Ú©Ù… دارد

ویترین تراکتور یه قهرمانی کم دارد




 

 


ویترین تراکتور یه قهرمانی کم دارد


تاریخ : سه شنبه ،
27 تیر 1391

هاجم تراکتورسازي تبريز گفت: در ويترين افتخارات اين تيم فقط يک قهرماني کم است که انشالله امسال آن را اضافه مي کنيم.


سيد مهدي سيد صالحي در گفت و گو با پانا اظهار داشت: خدا را شکر تمرينات خوبي انجام دادم و آماده هستم. مردم تبريز آدمهاي خونگرم و ميهمان نوازي هستند و خيلي زود با آنها مچ شدم. انصافا بازيکنان بزرگ و بچه هاي خوبي در تيم هستند و اميدوارم در کنار همه بتوانيم براي فوتبال تبريز آبروداري کنيم.

وي افزود: اردوي بسيار خوبي در ترکيه داشتيم که توانست کمک زيادي به آماده سازي ما بکند. اميدوارم با تمريناتي که داشتيم بتوانيم از ابتداي فصل امتيازات را جمع کرده و در نهايت به هدف خود برسيم. واقعا امسال سال سختي خواهد بود چون همه تيم ها تقويت شده اند.

مهاجم تراکتور تصريح کرد: توني مربي بسيار خوبي است. در حوزه خليج فارس آنها براساس کار کارشناسي سرمربي انتخاب مي کنند و اين مربي در اين منطقه کار کرده. او ارتباط خوبي با بازيکنان دارد و آدم جنتلمني است. اميدوارم همين شيوه اي که در تمرينات دارد را در بازي ها ادامه دهيم و بتوانيم به نتيجه برسيم.

سيد صالحي با اشاره به بازي با سايپا گفت: سايپا تيم خوبي است. آنها مربي جوان و تيم خيلي خوبي دارند. در تبريز محکوم به برد هستيم. خدا را شکر شرايط هماهنگي و بدني ما نسبتا شرايط ايده آلي است هرچند هفته هاي اول به خاطر اين که هنوز از بدنسازي بدنها در شرايط نرمالي نيست، همه تيم ها سنگين هستند.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا تراکتور هم مثل سرخابي ها کهکشاني است ؟ تاکيد کرد: دنبال کهکشاني و لقب و اسم نيستيم. دوست داريم يک تيم خوب باشيم. ما تيم هستيم و آنها کهکشاني. فقط صرف داشتن ستاره کافي نيست و تيمي موفق است که کار گروهي اش بهتر باشد.

مهاجم تراکتور افزود: هرچه خدا تقدير کند همان مي شود. انشالله سال خوبي براي تراکتور رقم مي زنيم. تلاش ما گرفتن قهرماني ليگ است و براي اين هدف مي جنگيم. انشالله خدا دل هواداران ما را ببيند و به ما کمک کند تا به هدف برسيم. امسال واقعا شرايط سخت است و پرسپوليس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و حتي مس مدعي هستند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل